familiemeester.reismee.nl

Bijna zover!

De afgelopen dagen was onze veranda een opslagplek voor kleding, schoentjes in allerlei maten, school- en knutselspullen. Regelmatig vonden we weer een nieuw tasje bij de achterdeur of werden we gebeld dat er weer spullen bij mijn ouders waren gebracht. We zijn onder de indruk van al die lieve mensen die ons nog wat mee willen geven voor de kinderen in het weeshuis. Gelukkig mogen we redelijk veel bagage meenemen en kunnen we zelf met weinig toe, dus het meeste gaat mee, inclusief een hobbelpaard! Deze paste gedemonteeerd in de koffer. Verder hebben we ook een aanzienlijk bedrag gekregen om daar te besteden, heel erg bedankt hiervoor. We gaan er wat moois mee doen! Morgen en overmorgen zijn we nog druk met het inpakken van onze eigen spullen, het doen van de de laatste inkopen en komt Joris (inclusief een berg wasgoed) weer thuis, gezellig! Ik ben benieuwd naar zijn verhalen. Waarschijnlijk komt ons volgende bericht uit Ghana, tot dan!!

Geertine

Heel veel succes in Ghana straks

Carolien

Super leuk om zo met jullie mee te reizen!!
Zo te zien zijn jullie een reislustig stel, want dit bericht lijkt te zijn geschreven in Noorwegen ;-)!

Martine

Haha, foutje! We zijn nog gewoon in Nederland!

Goos en Margreeth

We wensen jullie een super mooie 'werk-reis' toe!
Geniet van alle avonturen.
We volgen jullie blog zeker.
Groetjes Goos, Margreeth, Sofie en Noortje

Karin en Jakob Kappen

Hoi Peter en gezin :),

Wij wensen jullie heel veel plezier en mooie indrukken toe. Super dat jullie dit doen en het zal vast altijd bij jullie blijven.

Greetz Karin (en Jakob)

nico hollestelle

Fijne reis gewenst!

Hetty Schouten

Heel veel succes en om te beginnen een goede reis! Groetjes, ook van Lara

Alice

Hoi, Leuk om jullie verhalen te volgen, goede reis!

Linda, Henk, Max en Koen

Lieve Martine, Peter, Joris en Tessa,
wij wensen jullie heel veel succes en plezier in Ghana.
We zullen jullie belevenissen volgen via de blog.
Groeten uit Frankrijk